Чи можна повернути абонемент


Абонемент є однією з форм оплати будь-якої послуги (фітнес, косметичний салон і т.д.). Завдяки одноразового придбання комплексу послуг покупцеві вдається неабияк заощадити. Однак, нерідко, життєві обставини, будь то брак часу або сил, змушують відмовитися від своєї покупки. І тоді виникає питання — «Чи можна повернути абонемент?»

Чи можна повернути за законом

Правила та умови повернення товарів і послуг регламентується нормами закону «Про захист прав споживачів». Так, покупець має право повернути як ще не активоване, так і вже активоване абонемент.

У першому випадку, як показує практика, зробити повернення набагато простіше і вигідніше. У разі наявності об’єктивних причин відмови від абонемента, покупець зможе повернути 100% від його вартості.

Як правильно здійснити повернення

Для того, щоб повернути абонемент, слід дотримуватися наступного алгоритму дій:

  • Прийти в установу, в якому спочатку був придбаний абонемент;
  • Бажано, щоб при собі у покупця був чек або інший платіжний документ (наприклад, договір), що підтверджує покупку, дату і вартість абонемента.
  • Пояснити ситуацію, озвучити причину повернення. Чим вагомішим буде причина (хвороба, відрядження, переїзд в інше місто), тим більша ймовірність безперешкодного повернення;
  • Заповнити заяву на повернення грошей за абонемент;
  • У ньому необхідно вказати свої реквізити, причину повернення абонемента і суму, яку потрібно повернути. Заява складається на ім’я директора організації.
  • Дочекатися результатів розгляду заяви.

Термін розгляду заяви та повернення грошей, за законом, не повинен перевищувати 10 робочих днів.

Розмір компенсації за невикористаний залишок абонемента організація, що видає його, може визначати за індивідуальними тарифами. У разі незгоди з сумою повернення, її можна оскаржити у вищих інстанціях.

Альтернативним варіантом повернення абонемента може стати його передача іншій особі (родичу, другу, колезі).

Дії в разі відмови

Якщо продавець відмовляється задовольняти одне із законних споживчих вимог, покупець має право оскаржити дане рішення:

  • Склавши письмову претензію на ім’я директора фірми;
  • Подати скаргу в регіональну службу захисту прав споживачів;
  • Звернутися до прокуратури;
  • Звернутися з позовною заявою до суду.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *