Чи можна повернути гіроскутер до магазину


Гіроскутер є технічно складним товаром, повернення якого, у відповідність до Закону «Про захист прав споживачів», можливий лише в окремих випадках. Про те, в яких випадках можливе повернення гіроскутеров в магазин, як правильно він здійснюється, які документи при цьому необхідно мати при собі і в які терміни їх потрібно надавати, читайте у цій статті.

Коли можливо повернути

Покупець може повернути технічно складний товар, але лише в тому випадку, якщо він виявиться бракованим або дефектним. Спосіб повернення при цьому залежить від того, як давно він був придбаний:

  • Якщо з моменту покупки пройшло не більше 15 днів, можна повернути його при виявленні якихось дрібних недоліків;

Повернення в даному випадку можливий за умови, що при покупці людина не підписував акт про прийом товару. Поставлена підпис означає згоду з усіма механічними пошкодженнями і тому виключає ймовірність повернення.

  • Якщо з моменту покупки пройшло більше 15 діб. У цьому випадку покупець може обміняти/повернути дефектний/бракований товар в рамках діючої гарантії, встановленої на нього;
  • Крім того, згідно із законом, покупець має право повернути гіроскутер в рамках терміну служби, установленого його виробником;

Інші випадки

Крім несправного гіроскутера є можливість повернути і справний.

Зробити це можна на будь-якій стадії доставки, або протягом 7 днів з моменту його отримання. При цьому він повинен відповідати наступним вимогам:

  • Збережений товарний вигляд (фабричні ярлики, наклейки, етикетки, захисні плівки, упаковки);
  • Відсутні сліди експлуатації (колеса не стерті, немає механічних дефектів (подряпин, сколених елементів фарби та ін.);
  • У покупця зберігся чек або інший документ, що підтверджує покупку;
  • У гарантійному талоні немає ніяких записів;

Якщо всі вимоги враховані, можна повернуть повернути покупку, сплативши при цьому вартість зворотної доставки.

Повернення по гарантії

Одним з поширених способів повернення гіроскутеров є по гарантії, якій можливий в наступних випадках:

  • якщо виявилася якась механічна несправність;
  • якщо виявився суттєвий недолік, через який покупець не може використовувати його за прямим призначенням.

Повертаючи його по одній з перерахованих, в рамках діючої гарантії, покупець може вимагати взамін усунення виниклої несправності за допомогою його здачі в гарантійний ремонт.

Повертаючи його по одній з перерахованих причин, в рамках діючої гарантії, покупець може вимагати взамін усунення виниклої несправності за допомогою його здачі в гарантійний ремонт.

Для того, щоб здати гіроскутер по гарантії, знадобляться наступні документи:

  • Паспорт;
  • Чек, що підтверджує покупку;

Його відсутність не може стати правомірною причиною для відмови приймати назад товар.

  • Гарантійний талон;
  • Заповнену заяву на повернення товару неналежної якості.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *