Чи можна повернути керамічну плитку


Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути куплену в магазині керамічну плитку в перші чотирнадцять днів з моменту покупки, якщо їм будуть задоволені певні умови її повернення.

У даній статті відповімо на наступні питання: як повернути керамічну плитку назад в магазин? які умови при цьому повинні бути задоволені? в які терміни здійснюється повернення? що може зажадати покупець, повертаючи плитки?

Якщо товар належної якості

Так як керамічна плитка не входити до переліку товарів, що не підлягають поверненню, покупець може повернути її назад в магазин у чотириденний термін (відлік починається з наступного після покупки дня), якщо вона не підійшла йому за формою, розміром або кольором.

Для повернення в магазин покупцеві знадобляться:

  • Документ, що засвідчує особу паспорт);
  • Касовий чек, який підтверджує покупку;
  • Сама плитка. У неї повинен зберегтися товарний вигляд і комплектація;
  • Заява на повернення товару;

Заяву на повернення товару належної якості покупець може скласти як особисто, скачавши зразок заповнення у вільному доступі в інтернеті або ж заповнити типову форму в самому магазині. Продавці зобов’язані надавати їх на вимогу покупців.

Якщо магазин відмовляється проводити повернення товару належної якості, покупець має право:

  • Залишити скаргу в «Книзі скарг і пропозицій»;
  • Звернутися у наглядовий орган;
  • Подати позовну заяву до суду;

Якщо товар неналежної якості

Покупець може повернути неякісну плитку виключно до моменту її передачі продавцем і підписання акту прийому-передачі. Так як проставляючи в ній підпис, покупець погоджується тим, як вона виглядає, включаючи зовнішні дефекти, комплектацію та кількість.

Якщо після підписання такого документа покупець виявляє якийсь дефект або шлюб, подавати претензію на повернення товару неналежної якості марно. Якщо такий документ підписаний не був, покупець може зробити повернення доставленої дефектної плитки протягом 3 днів з моменту її оплати.

У разі, якщо після доставки плитки і її перевірки виявляться якісь дефекти, ви можете повернути її в магазин, зажадавши зробити заміну, виплату компенсації або повернення грошей. Для того, щоб одна з вимог покупця було задоволено, необхідно скласти претензію. Незважаючи на те, що заява не має встановленої форми, при її складанні необхідно враховувати деякі структурні особливості, а саме:

  • Реквізити магазину (юридична адреса, назва торгової точки, прізвище та ініціали директора);
  • Реквізити покупця (прізвище, ім’я, по батькові, контактна інформація, адреса проживання);
  • Опис товару, дати його покупки, вартості, причини його повернення;
  • Законодавча посилання, що підтверджує право покупця на обмін / повернення конкретного товару;
  • Вимога до магазину (заміна бракованих плиток на плитки хорошої якості, виплата компенсації, повернення грошей за повернення плитки);
  • Дата подачі претензії і особистий підпис;

Термін розгляду претензії не повинен перевищувати 10 робочих днів. Якщо магазин відмовляється задовольняти вимоги покупця, він має право звернутися в одну з вищих інстанцій:

  • Наглядовий орган;
  • прокуратура;
  • Суд.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *