Чи можна повернути корм у зоомагазин


Згідно із законом, корм для тварин вважається продовольчим товаром, повернення якого, будучи належної якості, неможливий. Тобто якщо він свіжий і відповідає всім заявленим виробником характеристикам, зазначеним на упаковці, повернути його не можна. Але якщо корм виявився прогірклим внаслідок неналежних умов зберігання або у нього закінчився термін придатності, його повернення — можливий.

Чи можна повернути

Процедура і умови повернення продовольчих і непродовольчих товарів регламентується нормами закону «Про захист прав споживачів». Згідно з ним, продовольчі товари, що мають термін придатності, поверненню та обміну, будучи належної якості, що не підлягають.

Однак, в разі, якщо після відкриття упаковки покупець виявив, що якість корму не відповідає заявленому, має специфічний колір, запах або структуру, то зробити його повернення можливо.

При цьому покупець має право висувати одну з наступних вимог:

  • Обмін на аналогічний товар, але заявленої якості;
  • Обмін на товар іншої марки, з перерахуванням вартості покупки;
  • Повернення частини вартості товару через виявленого шлюбу / дефекту / нестачі;
  • Повернення повної вартості продукту в обмін на його повернення.

Процедура повернення

Для того, щоб повернути неякісний корм назад у магазин, слід дотримуватися такого порядку дій:

  • Упакувати корм в ту ж упаковку / коробку, в якій він продавався;
  • Знайти чек або квитанцію, що підтверджує оплату конкретного числа і в конкретному магазині;

Альтернативою може виступити показання свідків, присутніх з покупцем в момент покупки.

  • Прийти в магазин, позначити причину повернення товару;
  • На місці заповнити заяву на повернення товару неналежної якості;
  • Дочекатися результатів розгляду заяви.

Дії при відмові продавця в поверненні

У разі, якщо продавець відмовляється проводити повернення неякісного корму і звинувачує в його псування покупця, він може оскаржити дані дії одним із таких способів:

  • Написати скаргу на ім’я керівництва торгової точки, в якій здобувався корм;
  • Звернутися з претензією до служби захисту прав споживачів;
  • Подати скаргу в прокуратуру;
  • Звернутися з позовом в відповідну вищу інстанцію.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *