Чи можна повернути монітор у магазин


Монітор — це пристрій комп’ютерної техніки і електроніки, а це значить, що його можна віднести до категорії технічно складних товарів і віддати його назад в магазин буде не так просто. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» покупець може повернути свої гроші, але лише в окремих випадках. Про те, коли можна здати монітор по гарантії, як і в які терміни здійснюється ця процедура, а також які документи необхідно мати при собі, читайте у цій статті.

Чи можна здати назад у магазин

У покупця є можливість повернути товар, який йому не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Однак товари, які відносяться до категорії технічно складних, не потрапляють під дію цього закону.

Тобто, якщо монітор повністю справний, він не підлягає поверненню у встановлені законом терміни. Повернути сплачені кошти можна лише в тому випадку, якщо на монітор була встановлена гарантія. Причому повернення товару можливий за таких обставин:

  • В ході використання товару було виявлено суттєвий недолік;
  • Дотримані встановлені гарантійні терміни;
  • У покупця є товарний або касовий чек на придбаний товар;
  • Покупець взяв з собою паспорт, щоб повернути товар.

Як повернути

На практиці проблем з поверненням товару, який не був у вживанні, зазвичай не виникає. Ця процедура найчастіше проходить за наступним сценарієм:

  • Звернення із заявою до продавця, якщо термін гарантії ще не закінчився. Чітко сформулюйте в ній всі ваші вимоги і прикладіть копії наявних у вас доказів покупки (касовий або товарний чек, гарантійний талон і т.д.).
  • Перевірка якості продавцем і оформлення акту приймання товару. Фахівці настійно рекомендують бути присутнім на цій процедурі, а ще краще — скористатися послугами незалежного експерта.
  • Повернення коштів. Майте на увазі, що продавець має право знизити суму на розмір витрат, пов’язаних з доставкою товару.

Що робити в разі відмови

Повернення грошей за покупку може виявитися довгим і виснажливим процесом. Але продавець не має права відмовити вам у поверненні монітора при задоволенні всіх основних вимог. Якщо це все-таки сталося, необхідно:

  • Направити письмову претензію продавцеві або керівнику;
  • Підготувати та подати позовну заяву до суду.

Може трапитися і так, що адміністрація магазину відмовиться приймати вашу претензію. В такому випадку допоможе звернення в наглядовий орган, який проведе перевірку і виявить всі наявні порушення, а також запропонує заходи по їх усуненню. Якщо скарга в наглядовий орган теж не принесла ніяких результатів, залишається тільки йти до суду. У разі успішного вирішення справи складається виконавчий лист, який зобов’язує продавця виплатити покупцеві повну вартість монітора.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *