Чи можна повернути унітаз назад у магазин


Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», унітаз, як санітарно-технічний виріб, входить до переліку товарів, що підлягають поверненню, будучи як належного, так і неналежної якості. Однак, перед походом в магазин слід ознайомитися з правилами та особливостями проведення процедури.

Чи підлягає поверненню

Покупець має право повернути унітаз, керуючись тим, що він не підійшов йому за формою, кольором, розміром, габаритам і комплектації. При цьому повинні бути задоволені наступні умови повернення:

  • З моменту покупки пройшло не більше 15 днів;
  • У покупця зберігся чек (або є свідок покупки);
  • Унітаз зберіг товарний вигляд і фабричні наклейки / етикетки / ярлики.

При поверненні бракованого унітазу, покупець повинен упевнитися, що задоволені наступні умови повернення:

  • Чи не минув встановлений термін гарантії;
  • У санітарно-технічного вироби виявлені дефектні / браковані елементи, які не можна виявити при зовнішньому огляді;
  • У покупця зберігся чек та інші документи на товар.

Перш ніж забирати додому куплений унітаз, слід попросити консультанта розпакувати його для ретельного огляду. Необхідно перевірити його на наявність сколів, подряпин, нерівностей забарвлення і інших дефектів. Після того, як він покине стіни магазину, довести, що відколи були на ньому ще в магазині, а не стали наслідком неналежної транспортування, буде вже неможливо.

Порядок повернення

Для того, щоб повернути неякісний унітаз, у якого, в процесі експлуатації, виявився якийсь несправний елемент (непрацюючий слив, негерметична ємність і т.д.), слід дотримуватися такого порядку дій:

  • Упакувати унітаз, зібрати всі документи від нього;
  • У магазині позначити причину повернення

Так, згідно із законом, покупець може зажадати обмін на аналогічну, але не дефектну модель, схожу іншу, зменшення вартість купленої або ж повернення 100% від її вартості.

  • Заповнити заяву на повернення неякісного унітазу;
  • Очікувати результатів розгляду.

Що робити, якщо продавець відмовив у поверненні

Якщо продавець відмовляється повертати або обмінювати неякісний унітаз на підставі законних вимог, покупець має право оскаржити дане рішення одним із таких способів:

  • Скласти претензію на ім’я керівництва організації торгівлі;
  • Звернутися зі скаргою до територіальної службу захисту прав споживачів;
  • Звернутися до правоохоронних органів;
  • Подати позов до відповідної позовну інстанцію.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *