Чи можна повернути ваги у магазин


Повернення побутової техніки — досить часте явище. Це відбувається тому, що в магазині або при доставці досить складно виявити всі дефекти і несправності. Але повернути товар побутового призначення так просто не вийде. Те ж саме можна сказати і про повернення електронних ваг. Про те, які дії потрібно зробити, щоб отримати назад за них свої гроші і як не дозволити продавцю себе обдурити, розповімо в даній статті.

Чи підлягають поверненню

Будь-який товар неналежної якості, в тому числі і електронні ваги, підлягають обміну та поверненню протягом 14 днів. На них також поширюються гарантійні зобов’язання з боку продавця.

Розберемося з причинами повернення докладніше. Підстави можуть бути наступні:

  • Товар не підійшов за зовнішніми або технічним характеристикам;
  • Ваги мають брак, не виконують свої функції або мають явні чи приховані дефекти.

Покупець має право пред’являти претензії продавцеві протягом усього гарантійного терміну. Обміняти або повернути обладнання теж можна, але тільки протягом 14 днів з моменту покупки ваг. Якщо у продавця немає можливості замінити несправний товар на продукцію належної якості, він може запропонувати покупцеві повернення грошових коштів.

Повертаємо неякісний товар

Припустимо, ви купили підлогові ваги і вже вдома виявляєте, що прилад не працює. В цьому випадку потрібно негайно повернути товар назад в магазин. Для цього необхідно:

  • Повернутися з вагами до продавця і пояснити причину повернення;
  • Провести огляд товару разом з продавцем або відправити його незалежному експерту;
  • Скласти письмову претензію на адресу адміністрації магазину;
  • Отримати акт приймання;
  • Отримати грошові кошти, сплачені за товар.

При поверненні товару через те, що він не підійшов, продавець повинен простежити, щоб ваги зберегли товарний вигляд і свої споживчі властивості. Крім того, покупець зобов’язаний пред’явити товарний або касовий чек. Якщо такого немає, йому доведеться запрошувати свідка, який може підтвердити, що покупка була здійснена саме в цьому магазині.

Відмова продавця повернути гроші

Продавці часто відмовляються приймати назад товар, особливо для проведення гарантійного ремонту, і відправляють покупця в сервісний центр виробника. У вас є кілька способів, як захистити свої права в такій ситуації:

  • Звернутися з претензією до адміністрації магазину;
  • Поскаржитись в наглядовий орган;
  • Скласти позовну заяву в суд з вимогою про повернення грошей.

У результаті продавець повинен повернути покупцеві грошову суму, яку той заплатив за договором купівлі-продажу, за винятком витрат на доставку — за своєю згодою, з примусу наглядового органу або на підставі рішення суду. На виконання цієї умови магазину відводиться рівно 10 робочих днів.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *