Як повернути мікрохвильову піч у магазин


Згідно з діючими нормами Закону «Про захист прав споживачів, покупець має право повернути куплену мікрохвильову піч назад у магазин, але при дотриманні певних правил. У даній статті ми відповімо на наступні питання: чи можна повернути мікрохвильову піч назад у магазин? Як зробити повернення мікрохвильової печі належного та неналежного якості? Читайте далі.

  • Товар повинен виглядати так само, як і в день придбання. На ньому повинні зберегтися все бирки, ярлики, заводські етикетки і наклейки.

При поверненні якісного товару покупець не зобов’язаний зберігати цілісність упаковки, якщо про необхідність її збереження ані слова на самій упаковки або вона не є складовою частиною товару

  • Товар не повинен виглядати використаним (подряпаним, випрати, поглаженное, забрудненим);
  • У покупця повинен зберегтися чек;

Якщо покупець випадково загубив чек, повернути товар назад в магазин він все одно може. Продавець не має права відмовитися виробляти повернення на підставі відсутності чека. Замість нього покупець може надати інший документ (квитанцію, гарантійний талон) або запросити в магазин свідка, який був з ним в момент покупки і тому може підтвердити факт придбання.

  • З моменту покупки повинно пройти не більше 14 днів. Відлік цього терміну починається з наступного дня;
  • Товар не входить до переліку технічно складних товарів;
  • Товар не підходить за однією з наступних характеристик: розміру, фасону, кольору, формі, габаритам або комплектації;
  • Протягом п’ятнадцяти діб, якщо у нього виявлений якийсь незначний недолік, але при цьому товар не втратив товарний вигляд, не має слідів експлуатації, зберігся чек або інший підтверджує покупку документ;
  • Товар не входить до переліку технічно складних товарів; Протягом гарантійного терміну, якщо у нього виявлений істотний недолік або заводський брак;
  • Протягом двох років, якщо інший термін не встановлено продавцем; Протягом терміну служби, установленого виробником (можна дізнатися на офіційному сайті виробника);

Порядок дій

Для того, щоб повернути неякісну мікрохвильову піч можна, зробивши такі дії:

  • Перед походом в магазин потрібно упакувати мікрохвильову піч в ту ж коробку, в якій вона продавалася, знайти чек, гарантійний талон і захопити паспорт;
  • У магазині позначити причину повернення і продемонструвати виявлений дефект або брак (якщо можливо);
  • Після цього продавець запропонує заповнити претензію на повернення неякісного товару;
  • Після заповнення претензії із зазначенням своїх реквізитів і висунутого вимоги при поверненні (повний перелік допустимих вимог дивіться в попередньому розділі), продавець забере піч і відправить її на незалежну експертизу, яка виявить першопричину дефекту — заводський брак або неналежна експлуатація.

Термін розгляду претензії і проведення експертизи може складе від 10 до 30 діб, в залежності від складності. Якщо експертиза підтвердить заводський брак, вимоги покупця будуть задоволені. Якщо виявиться, що покупець сам зіпсував піч в процесі експлуатації, в поверненні буде відмовлено.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *