Як повернути принтер у магазин


Правила повернення товару в магазин регламентуються статтями Закону «Про захист прав споживачів». Згідно з ним, покупець може повернути в магазин товар як належного, так і неналежної якості при дотриманні певного переліку умов.

У даній статті ми відповімо на наступні поставлені запитання: чи можна повернути принтер назад в магазин? якщо так, то за яких умов? з чого складається процедура повернення? скільки часу займає? Читайте далі.

Повернення товару належної якості

Покупець може повернути товар належної якості назад в магазин при дотриманні наступного переліку умов:

  • З моменту покупки товару пройшло не більше чотирнадцяти днів. Відлік цього терміну починається не в день покупки, а тільки з наступного. Так, наприклад, якщо ви купили джинси 1 вересня, то повернути їх назад в магазин можна до 15 вересня (включно);
  • Товар не підійшов покупцеві по одному з наступних шести критеріїв: форма, фасон, розмір, колір, габарити або комплектація;

Повернути товар належної якості з інших причин буде неможливо.

  • Товар зберіг свій товарний вигляд: заводські ярлики, етикетки, наклейки;
  • Товар не має ознак експлуатації. Тобто на ньому немає подряпин, відколів, первинних або пошкоджених частин, брудних плям і т.д .;
  • У покупця зберігся чек або інший документ, що підтверджує факт покупки.

Якщо покупець втратив чек, замість нього можна надати продавцю будь-який інший документ, що підтверджує покупку: квитанцію, гарантійний талон або запросити свідка (знайомого чи друга), який присутній в момент придбання товару.

  • Товар не входить до переліку товарів належної якості, які поверненню або обміну назад в магазин не підлягають;

Що стосується повернення принтера, то він входить до переліку технічно складних товарів, які поверненню та обміну, будучи належної якості. Про те, в яких випадках повернення принтера можливий, читайте в наступному розділі.

Повернення неякісного товару

Принтер входить до переліку технічно складних товарів, на який поширюється гарантійний термін. Оскільки всі вони вважаються товарами тривалого користування, повернути їх назад в магазин можна виключно у таких випадках:

  • Якщо у товару виявився якийсь дефект (наприклад, подряпина або вм’ятина, яка псує зовнішній вигляд);
  • Якщо покупець виявив якийсь суттєвий недолік, який заважає експлуатувати його за призначенням;

Так, якщо у купленого принтера виявляється якийсь недолік або дефект, який заважає користуватися ним, покупець має право повернути його в наступні тимчасові рамки:

  • Протягом п’ятнадцяти днів, якщо у принтера виявився незначний дефект, який псує зовнішній вигляд товару;
  • Протягом гарантійного терміну, який прописав в гарантійному талоні принтера;
  • Протягом двох років, якщо виявився істотний недолік;
  • Протягом терміну служби, встановленому виробником;

Як правило, таку інформацію (термін служби) пишуть на коробці товару.

Що може отримати покупець?

Повертаючи неякісний принтер в встановлені згідно з Законом терміни, покупець може висувати одну з наступних вимог:

  • Обміняти дефектний принтер на такий же, але без дефектів;
  • Обміняти бракований принтер на інший марки, з перерахуванням вартості покупки;
  • Усунути виявлений недолік в рамках дії гарантії, встановленої на принтер;
  • Виплатити матеріальну компенсацію для самостійного усунення дефекту;
  • Повернути гроші в обмін на повернення самого принтера;

Порядок дій

Для того, щоб повернути неякісний принтер, покупцеві потрібно зробити наступні дії:

  • Упакувати принтер в його заводську упаковку, знайти гарантійний талон і чек на нього, взяти з собою паспорт;
  • У магазині потрібно позначити продавцеві причину повернення, назвати виявлений дефект або брак, озвучити вимогу;
  • Після цього продавець запропонує заповнити претензію на повернення неякісного товару.
  • Після складання претензії, принтер, всі документи на нього (ксерокопії гарантійного талона, чека, паспорта) передаються продавцеві;

Термін розгляду

Після подачі претензії на повернення товару, вона буде розглядатися протягом 10-30 днів. Термін розгляду залежить від того, чи буде проводитися незалежна експертиза чи ні. Метою проведення незалежної експертизи є виявлення першопричини виникнення дефекту:

  • Якщо магазин буде проводити незалежну експертизу, термін розгляду заяви складе до 30 днів;
  • Якщо ж проведення незалежної експертизи не буде потрібно, максимальний термін розгляду претензії складе 15 днів;

Що далі?

Якщо результати незалежної експертизи покажуть, що причиною виниклого дефекту стала неналежна експлуатація товару, в задоволенні вимоги, прописаного в претензії, буде відмовлено.

Крім того, в цьому випадку покупцеві доведеться оплатити вартість проведеної претензії. Якщо ж результати експертизи виявлять виробничий брак або неналежне зберігання товару на складі магазину, вимоги покупця, прописані в заяві, будуть задоволені.

Після оголошення результатів претензії на користь покупця, прописані вимоги підлягають задоволенню протягом трьох робочих днів.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *