Як здати моторне масло у магазин


При технічному обслуговуванні автомобіля один з найважливіших етапів — заміна моторного масла. Воно може продовжити термін служби двигуна і всієї машини. Головне — вибрати якісну, відповідну рідину. На сьогоднішньому ринку існує величезна кількість їх категорій і видів — від бюджетних до більш дорогих.

Найчастіше куплене масло не відповідає вимогам покупця. Також воно може не підходити йому по будь-яким параметрам. Воно може бути занадто рідким, темним або мати нетиповий запах. У даній статті йтиметься про те, чи можна повернути такий товар в магазин. Також розглянемо порядок дій при відмові продавця піти вам на зустріч.

Чи підлягає масло поверненню?

Відповідно до Закону «про захист прав споживача» покупець має право обміняти товар з певних причин або повернути виплачені за нього гроші. Але оскільки моторне масло відноситься до категорії «необмінних» товарів, повернути його в звичайному порядку у вас не вийде — треба враховувати кілька нюансів. Повернення цього продукту можливий в наступних випадках:

  • Масло виявилося неякісним;
  • Минуло не більше 14 днів з моменту покупки;
  • На товар збереглися всі етикетки, маркування та ярлики;
  • Є чек або інші документи, що підтверджують факт оплати товару.

Як повернути неякісний товар?

Якщо ви купили машинне масло і виявили, що воно зіпсовано або непридатне для використання, то можна постаратися його повернути. Наприклад, були порушені умови його зберігання або транспортування. Як повернути такий товар назад? Потрібно виконати наступну інструкцію:

  • Звернутися до продавця з виниклою проблемою;
  • При відмові — написати заяву з вимогою обміняти товар або повернути за нього грошові кошти;
  • Звернутися в наглядовий орган

Якщо у продавця виникають сумніви в тому, що даний товар виявився бракованим, він може провести незалежну експертизу. Її результати надаються в письмовому вигляді, з укладенням та підписом спеціаліста, який проводив перевірку. Наглядовий орган вживатиме заходів щодо компанії: проведе позапланову перевірку і усуне всі порушення. Так, він дає розпорядження за підсумками перевірки, накладає на продавців штрафи або передає матеріали справи до суду. Крім того, ви самі можете звернутися з позовною заявою до судових інстанцій про стягнення грошових коштів з магазину.

Порядок повернення якісного товару

Якщо моторне масло не підійшло покупцеві з якоїсь іншої причини, то повернути його в магазин, на жаль, не вийде. Звичайно, споживач має право віддати назад товар належної якості протягом двох тижнів з дня покупки. Але на масло це правило не поширюється, оскільки воно входить до переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню. У список такої продукції також входять:

  • Засоби особистої гігієни;
  • Лікарські засоби;
  • Косметика і парфюмерія;
  • Текстильні вироби;
  • Будівельні матеріали;
  • Технічно складні товари і інша продукція.

Один виняток все ж є, так як його можна застосувати всупереч всім правилам — повернення можливе якщо продавець повідомив неправильні відомості про характеристики масла. Тобто якщо ви отримали неправдиву інформацію про продукт або продавець помилився, то масло вам повинні поміняти на нове іншого складу або марки.

Повернути моторне масло в інтернет-магазин можна, не пояснюючи причини повернення. Це пов’язано з тим, що існують Правила дистанційної торгівлі — вони забезпечують покупцеві право повернути назад будь-яку онлайн-покупку з дотриманням кількох умов. Повернути масло потрібно протягом 7 днів з моменту покупки. Самі банки же повинні мати збережений товарний вигляд — тобто, упаковка не повинна бути пошкоджена.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *